fredag 18 april 2008

Twinglycensur igen i DN

Det är den sjuttioelfte gången samma sak händer: jag lägger Twinglylänkar till en del ställen. Några har inte tagit några länkar alls, av de som har länkar utlagda överhuvudtaget finns jag med på alla ställen - utom DN. Skriver man och frågar DN vägrar de svara - men jag utgår från att det är något som har gjorts av de "eviga bloggarna" som alltid finns där när något skrivs om Mellanöstern, hur idiotiskt och långsökt de än skriver. Ibland kommer det in i DN om jag klickar på Twingly igen. Men att kunna plocka bort dessa länkar utan motivation känns som brott mot åsiktsfriheten.

1 kommentar :

  1. Vet inte om DN håller på att förvandlas till ett "VI VET BÄST CENTRUM". HJar skrivit många ggr till DN ang deras artiklar, men aldrig något svar. Kan det möjligen bero på att redaktionerna idag mestadels består av 20+ are med en utbildningsnivå som gränsar till småskolan.

    SvaraRadera

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)