söndag 27 oktober 2013

Bildt älskar det Muslimska Brödraskapet liksom Obama.

Se t.ex. länken http://www.swedenconfidential.info/2012/07/31/carl-bildt-twittrade-grattis-till-muslimska-brodraskapet/

Och hans förfäran när MB tvingades sluta förstöra Egypten: http://www.dn.se/nyheter/varlden/bildt-om-egypten-djupt-orovackande/

Egypten hatar Obama
Egypten hatar Obama

Hade inte MB sparkats hade halva Egypten svultit ihjäl, inte bara svultit. Hela det egyptiska folket hatar Obama. Bildt känner de konstigt nog inte till.

Och på lite sikt hade inte turismen kunnat återupplivas. De värsta islamisterna ville ju riva pyramiderna eftersom de inte var muslimska, enligt samma tradition som talibanerna rev 1700 år gamla buddhistiska statyer.

Bloggen JihadiMalmö har visat seriöst äckliga videos om MB som har hämtat material från MXp och jag lade för länge sedan ut en artikel om vad MB säger om sig själva IiS3. Obamas öppna kärlek för MB kan du också läsa om IiS3

Vad vet folk om MB? Om du tittar på den engelska Wikin är där en lång bit med kritik av dem. När jag första gången tittade på den svenska varianten var det ett långt himlande med ögonen om deras fantastiska sociala ansvar och man hänvisades till skrönor av Gardell och Hjärpe. Ingen kritik. Jag översatte lite av den engelska kritiken och skrev in, vilket gjorde ett antal av de politiskt korrekta svenska redaktörerna rasande och de hoppade på mej. Jag ändrade också några direkta lögner rörande Israel, de blev än mer rasande. När jag började översätta detaljer om raketanfall från Gaza mot Israel fick jag dagliga attacker för att jag inte var "neutral" och behandlade Hamas och Israel som lika goda kålsupare....... så då gav jag upp, har bättre att göra. Som denna bloggen :) De sa att den engelska Wikin var sionistisk och inte svenskt neutral........

Jag använder svenska Wiki för specifikt svenska saker, resten är alltför politiskt korrigerad.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)