fredag 25 oktober 2013

Sverige försöker desperat tvinga EU att mörda friska barn. "Abortresolution utbuad i EU."

TT skiner som alltid, se t.ex.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/abortresolution-utbuad-i-eu_8646086.svd
http://www.dn.se/nyheter/varlden/abortresolution-utbuad-i-eu/


Alla har rätt till abort utom barnen vars rätt är ointressant. Inget snack som om manlig omskärelse, att de får inte utsättas för sånt förrän i 15-årsåldern. Och de har inte den blekaste aning om att europeerna håller på att ta slut. Kolla tabellen här, Antalet barn per kvinna enligt vissa beräkningssätt.

Som man känt till i tusentals år krävs det en man och en kvinna för att göra ett barn, och för att inte nationen ska dö ut krävs minst två barn per dessa två personer. D.v.s. drygt två i denna tabell, kolla listan och se vilka nationer som kommer att automatiskt dö ut om de inte radikalt ändrar förhållandena - och definitivt inte slår ihjäl friska barn för att deras mamma har ont i magen den dan! Sverige på 1.67 har inte råd att förlora en enda unge! Det är ändå för litet.

Sverige har kommit på den geniala metoden att slå ihjäl våra barn och importera illegala muslimer från primitiva länder eftersom de där sprutar barn ur sej (se samma tabell) med hjälp av moderna billiga mediciner. De politiskt totalt icke-korrekta fakta och mätningar av intelligens i olika områden kan du läsa på länk1 länk2. Den supervetenskapliga och religiösa tanken att "så får det ju inte vara" är den allmänt rådande. Å andra sidan är dagens amerikanska president ett alltför påtagligt exempel på primitivitet så det ligger kanske något i det. Länk1 länk2 länk3 och massor av andra vid ett Google-sök. Obama har inte hemligstämplat nästan allt om sin utbildning för inte.

Israel ligger precis rätt, mycket tack vare religiösa och föraktliga bosättare.

Läs igen de totalt vansinniga och primitivt svenska åsikterna som de dyra svenska representanterna försöker pådyvla europeerna mot deras sunda tänkande - det liknar den totala åsiktsutjämning Sverige har. Alla tidningar, som lever med enorma statliga bidrag, säger samma sak. Ingen köper dem för vad de säger. Bögar är våldsamt på modet - jag är inte muslim och kör inte med att man måste slå ihjäl dom så länge de inte stör mej. Att vara så livrädd för det motsatta könet att man hellre gör vad som fängelsekunder och muslimer tvingas göra eftersom de inte kan umgås med vem de vill - inte mitt problem. Så länge de inte tafsar på mej, låt dom ha roligt om de lyckas. Jag har blivit tafsad på några gånger och känt en rysning längs krokodilryggraden liksom alla normala människor har gjort i en halv miljon år, annars hade det inte funnits några människor. Homosexualitet är för mej naturens egen barnbegränsningsmetod, inget annat.

Men svenska politiker skriker om dess fördelar liksom filmstjärnorna gjorde i Hollywood för 100 år sen, för att visa att de hade egna tankar på det enda sätt de var kapabla till.

Jag önskar alltmer att hälsan hade tillåtit mej att fly fältet. Mitt favoritland är Thailand, inte enbart för att min fru är därifrån - jag har besökt landet sedan 1975 och var gång jag kommit tillbaka till Sverige har jag känt mej totalt alienerad, som en främling. Inför alla påtvingade åsikter som självklart inte har ett ögonblick med demokrati att göra. Påtvingade av medierna lika entonigt som Göbbel gjorde under nazitiden, något som producerat ordet demokratur.

Kunde skriva mycket mer, men hoppas du har börjat fundera.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)