torsdag 3 juli 2014

Mark Langfan, sett hans kartor?

Han är känd för sina 3d-kartor om Israels säkerhetsförhållanden. Se många av hans kartor och artiklar om du Googlar på Mark Langfan site:israelnationalnews.com (har du någon gång testat den metoden att söka i en speciell web site?) eller gå till

http://www.israelnationalnews.com/Articles/Author.aspx/983 och hans website är www.marklangfan.com
med dessa vid dethär laget världsberömda kartorna.

Jag har uppmärksammat och kommenterat några av hans senaste artiklar och i natt började han chatta på FaceBook. Han gav mej länken till den senaste intervjun av honom:

[videolänk]


som är mycket informativ.

När jag sökte efter Langfans artiklar hittade jag en om Hagels totala vansinne och Israelhat, "only Hagel, hates Israel enough to sacrifice 1000s of US soldiers in body bags", se http://www.israelnationalnews.com/Articles/Article.aspx/12923

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)