torsdag 3 december 2015

Pakistan vägrar ta emot återvändande illegala migranter.

Israel har lyckats återsända många illegala infiltratörer till Afrika, varför  frågar inte EU hur de gör för att lyckas? Stolta över något?
Okänt vad.

Jag måste erkänna att Islamabads flygplats är rörig. Minns när jag vara tvingad att stanna över en natt i transit där och tullen hade inte den minsta aning om jag behövde transitvisa eller inte.......   Den andra gången bråkade de inte.




Pakistan refusing to allow 30 migrants deported from EU to disembark plane


By REUTERS \
12/03/2015 10:23


Pakistan refusing to allow 30 migrants deported from EU to disembark plane

ISLAMABAD - Pakistan refused on Thursday to allow 30 migrants deported from Greece to disembark from a plane at Islamabad airport, the interior ministry said, a week after high-level talks with the European Union to settle a dispute over forced repatriations.

"On the interior minister's orders, the FIA has not allowed these illegally deported people and the aircraft crew to leave the plane," the ministry said in a statement, referring to the Federal Investigation Agency.

The ministry said the 30 were "unverified deportees" who had arrived in Islamabad on a charter flight from Greece.





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)