söndag 6 november 2016

"Obamas nya slogan mot Trump"

Svenska massmedias försvar av förrädaren Hillary som AB:s







Obamas nya slogan mot Trump: ”Come on man!” är vinklad på standardsätt, alla är lika förvånade över att Trump i flera gallupundersökningar  har passerat Hillary och ingen berättar om Hillarys alla brott. "Mannen Obama"  (se bilder" anser han har varit mer manlig än den framgångsrika affärsmannen Trump

Obamas användning av antika möbler


Se också t.ex.

Hillarys senaste lögn.

Media vinklade mot Trump - ingen neutral nyhetsförmedling alls

Rubio om desperata Hillary.

Jag säger inte nej bara för att jag avskyr Hillary.



Jag spyr inför svenska massmedias intensiva hat. Deras enda källor är andra länders vänstermedia som Israels Ha'aretz och USAs 

http://www.nytimes.com/


Sök på Hillary på denna bloggen hittar du mer som i regel har varit osynliga i svenska massmedia.

.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för kommentar - jag godkänner när jag har läst den! Om den är värd att godkännas :)